Back in the Office
Vilket kontor skulle du välja att jobba i? Det övre eller det undre? Mitt i pålningshelvetet eller i bilen?
Lätt val tycker jag. Idag har jag också förberett mig lite bättre och tagit med en kaffe. Då återstår bara skrivbord och toa. Sedan hade det inte gjort något om någon hade skruvat upp värmen en aning.
Tänk, hade inte Skanska varit så hade jag aldrig fått chansen att använda bilen som kontor. Vilken upplevelse jag hade missat.
Senaste inläggen av chefstomaten (se alla)
- Nio år (!) senare – en till reseguide till Provence - måndag 8 juni 2026
- Ånge satsar på att växa med ny energi - fredag 29 maj 2026
- Bland orkidéer och pärlhyacinter ovanför molnen utanför Saint-Barnabé - lördag 16 maj 2026
