Hur en hotellsatsning skapade nya produkter
För några veckor sedan var jag på ett event i New Wave Groups lokaler och lyssnade på bland andra Torsten Jansson. Det var en inspirerande upplevelse i största allmänhet (no fear & there is no limit är mitt nya mantra, lånat av Torsten. Duger det till honom duger det åt mig!). När han berättade att en oväntad effekt av bygget av Kosta Boda Art hotell var utvecklandet av nya produkter, och nämnde kakel, kom jag omedelbart att tänka på mitt besök på Linnea Art Restaurant häromsistens. Bilderna nedan är därifrån.
Senaste inläggen av chefstomaten (se alla)
- Känner du till världens äldsta hängfärja? Biscayabron utanför Bilbao - söndag 17 november 2024
- De tre medeltida borgarna i Bellinzona är ett sevärt världsarv - lördag 16 november 2024
- Ett lyft för Anderssjöåfallet: hållbara trappor byggda av sherpas - söndag 3 november 2024