Chefstomaten har fått visitkort

För första gången har adressen till Tomatsallad fastnat på ett av mina visitkort. Detta är särskilt remarkabelt med tanke på att jag använder visitkort flitigt som minibroschyrer samt att Tomatsallad är den största av mina webbsajter sett till mängden material och antal läsare.

Tomatsallad startade som anonym experimentblogg men med 1300 inlägg, 5500 bilder och 8000 läsare per månad under sommaren har alltså Tomatsallad fått komma ut ur garderoben. Även min snygga titel Chefstomaten finns med i tryck (något vissa läsare har väntat på i åratal). Visserligen får tomaterna dela på utrymmet med kristinasvensson.se och titeln författare men ändock.

Visitkorten är tryckta hos Moo och anlände i början av veckan. Jag kom på att jag skulle vittja brevlådan igår. Franska posten är mycket snabbare än den svenska så de kan ha legat där i några dagar. Skönt att de kommit för det är här nere jag tänkt dela ut dem.

chefstomaten